Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Wednesday, February 23, 2011

tIaDA kaTA SEinDAh BAHaSA..


KAULAH KEBAHAGIAANKU TIKA DI DUNIA
KAU JUGA KEBAHAGIANKU TIKA DI SANA
REDAILAH DIRIKU MENJADI ISTERIMU
AGAR DI SANA KITA DAPAT BERTEMU,
DAN BERCINTA LAGI SELAMANYA...

jika kau seorang isteri,hargailah suamimu walau bagaimanapun keadaannya. cukuplah dengan apa yang dia mampu berikan dan jangan sekali-kali meminta apa yang di luar kemampuannya. Hatta , walaupun mereka mampu berikan segalanya padamu, jangan sekali-kali menunjukkan peribadimu yang cinta dunia kepadanya. ia takkan membahagiakan.

jika kau seorang suami, tiada resipi paling berkesan untuk bahagia melainkan kau mendekati ajaran agama dan memimpin seisi rumahmu ke arahna. Moga cintamu berkekalan hingga ke syurga..

12 comments:

  1. amboi yang..puitisnye..msti hubby xsaba nk blk awl tetiap hari keje..hehe

    ReplyDelete
  2. mmg laa xsabar nanie sebab PS3 menunggu
    hahahhhaha
    ahahahahaahaahahha

    ReplyDelete
  3. hehehhehe...kite yg x sabar mau pulang umah wak..heheheh..:)

    ReplyDelete
  4. aah iye sayang..:)
    asek ye je men BIG PLANET tue..

    mlm ni sha plak nak men game tu b..;p...

    ReplyDelete
  5. suka baca puisi2 cinta berbunga2 kat sini..

    ReplyDelete
  6. amboih bahagianya ye..hari² mau update psl kahwin nih..hehe..x sbr nk tggu my turn plak ^_^

    ReplyDelete
  7. korang jgn xtdo mlm sudeyh..yela..asek men game jek..game ni berhantu taw..klu hubby nanie men game lame sgt,trus nanie mogok xmo mkn..heheheh

    ReplyDelete
  8. ALONA..:)

    NINIE SUKE JUGA..HEHEHEHE

    ReplyDelete
  9. yana..
    cant wait for your turn..:)

    ReplyDelete
  10. nanie....

    memang yang..cik abang dpt men game..;)..situ laa milo panas dia..situ laa big apple dia..kalau leh dpt bersuap lg best...:)..tgn dpt controller x hengat dah dia..:)

    ReplyDelete
  11. jeles tahap 8 tgk sis tulis cengginiee kat hubby...huuuuuuu....cepat la si dia anta rombongannnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
  12. hehehehe
    jeles ye...suh cik abg dtg cepat sket..jgn lupe jempot gak ye..heheheh...:)

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا