Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Wednesday, May 25, 2011

MusiM kawen-kawen SuDA tiBa..;D

heheheh
assalamualikum..:)
selamat pg deh!!

ooo jom cuci mata sama gbr teman2 ninie kawen nie..
sekejap je masa berlalu...rasa mc baru lepas konvo..
skang masing2 da tukar status dari CIK ke PUAN..:)
alhamdulillah..bahagia buat mereka..

ni ZIE & DAUD..

ni AZUREEN & FAIZ..;P


ni IERA & HUSBAND


IZEL MELISSA & HUBBY
mereka ni sume schoolmate ninie ..:)

masing2 da berkerjaya dan sedang membina keluarga masing2..:)

FASHA & HUSBAND


DILLA & HUBBY


LYNN & SUAMI


SAFINAZ & HUSBAND

X lupe juga buat teman2 blaja ninie

masing2 juga baru je berumah tangga..

bahagia mereka bahagia shaye juga..;D

QIQI & HUSBAND


YANA & UJANG..;)


SUE & SUAMI..;D


kawan2 blogger juga ninie tidak lupe..

semoga rumahtangga kami sentiasa di rahmati dan di lindungi allah SWT

semoga bahagia milik daku dan mereka..:)




SEKARANG, CINTA mulai menciptakan puisi dalam prosa

kehidupan, untuk mencipta fikiran-fikiran masa lalu menjadi

nyanyian pujian agar bersenandung siang hari dan menyanyi

pada malam hari.

Sekarang, hasrat menyingkapkan tabir keraguan dari

kebingungan pada tahun-tahun yang telah berlalu.
Dari rangkaian kesenangan, ia merajut kebahagiaan yang

hanya bisa dilampaui dengan kebahagiaan jiwa ketika ia

memeluk tuannya.

Itulah dua peribadi kukuh yang berdiri berdampingan untuk

mempertentangkan cinta mereka dengan kedengkian dari

takdir yang lemah.
Itulah perpaduan anggur kuning dengan anggur warna

lembayung untuk menghasilkan paduan keemasan, warna

cakerawala saat fajar merekah.

Itulah pertentangan dua roh untuk pertentangan dan

kesatuan dua jiwa dengan kesatuan. Ia adalah curahan

hujan jernih dari langit murni ke dalam kesucian alam,

membangkitkan kekuatan-kekuatan ladang yang penuh

berkat.

Apabila pandangan pertama dari wajah sang kekasih adalah

seperti benih yang ditaburkan oleh cinta di ladang hati

manusia dan ciuman pertama dari dua bibir adalah seperti

bunga pertama cabang kehidupan, maka perkahwinan

adalah buah pertama dari bunga pertama benih itu.

(Dari Suara Sang Guru)

~ Khalil Gibran


p/s: BulAn nI je BERDEREt2 KAD kawen MEnanTI tUK di HaDiri..;D

MAKan naSi MinYAK JE Laa Tiap huJuNg mInGGu YE..

14 comments:

  1. hihi..terselit jugak gmbr su..hihi..tenkiu

    ReplyDelete
  2. hehe harus laa buat pengantin baru sue..;D

    ReplyDelete
  3. wow! memasing dah temu jodoh masing2, selamat pengantin baru Pn Ninie....jelas masih berseri2...

    ReplyDelete
  4. heheheh
    seru da sampai emme..:)

    hehehe
    mekaseh yang..;D

    ReplyDelete
  5. wah,,mekaseh kak...letak pic sy yg xcntik itu...huhuu

    ReplyDelete
  6. thx folo saya, folo ninie juga....

    ReplyDelete
  7. sme pgantin cantik2...bewarna warni...mcm2 gaya :)

    ReplyDelete
  8. qiqi,

    sumer lawa2 tau yang..:)

    ReplyDelete
  9. ratu..:)
    dats y ninie suke g wedding..meraih penuh warna ceria..;D

    ReplyDelete
  10. seronok tgk gmbr kahwin.. semua cun2!!!

    p/s: nice blog dear..

    ReplyDelete
  11. musim kenduri kawin dah tiba..cantik2 gambar perantin kat atas

    ReplyDelete
  12. dekat nak cuti sekolah ni memang bersusun2 kad jemputan kat rumah. sendiri pny bila ntah,haha

    ReplyDelete
  13. Sha..i think u miss out 1 couple...hehehe opppsss

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا