Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, December 8, 2009

beNcI SuNggUH sAMa SI kakI PuTAR bELIT nih!!!

salam kawan2 ninie..:)
owhhh da sangat gelap ok di kelana jaya nie...lebat lg laa alamatnye macam malam td kan...best!!lena tido malam td tau...hehehe
ninie baru lik dari amcopr nie..ngan mr.b..arini kami cuti...pg tadi kuar breakfast ke Tang Lin...singgah jap g opis amek surat umrah tue...kena siapkan visa..nak surat beranak bagai laa plak kedutaan arab ni kan..:)
then kami ke mid kejap lalu terus ke amcorp jalan2 n makan di mappelay feveret MAJU CURRY HOUSE.;)...tempat lepak kami y gda bertahun2..hehehe
ada orang bikin angin sama ninie arini..n i made my decision..antara idop dan mati!!cheh cheh cheh..hehehehe..x geran laa smaa itu orang..
bikin panas je ari cuti ninie ni tau...memang dasar kaki putar belit!!pantang btol manusia main2 tuduh tanpa usul periksa ni..mcm lahabau je perangai kan...nak jd bos plak ye...ni laa namanyer ..bg betis minta peha...:)
orang mulut kaki putar belit ni kalau di layan alamatnyer bukan makan tanagn lg nanti..silap2 kaki pon bleh naik tau!!korang penah jumpe kaki putar belit nie...kan da mnyesal bile cakap tanpa usul periksa..lain kali before nak cakap pandang kiri kanan dulu laaa kan...
last2 diri sendiri yg terlangkup!!
baru nak menyesal..sori laa..ninie ni bukan manusia xde pendirian..sekali orang buat..selamanyer ninie ingat...maruah xbleh jual beli beb!!!decision mesti firm!!
JANGAN JD LALANG YG BERALUN IKUT ANGIN!!!
KE KIRI ANGIN KE KIRI LAA DIA..
KE KANAN ANGIN KE KANAN LAA DIA!!!
KAN DA PADAN MUKA.....
pujuk2 ngan ninie ni memang x jalan..once mulut da terlepas cakap binasa badan..memang sesuai pepatah melayu tu kan..
geram tol ngan MANUSIA KAKI PUTAR BELIT NI TAU!!!
ISHHHHHHHHHHHHHHHHHHH BENCIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!

15 comments:

  1. tula kalo jenis manusia yang suma buat kesimpulan tanpa usul periksa.. menyakitkan hati orang n menyusahkan orang..

    maybe u can forgive, but forget? i think its gonna take a really long time.

    ReplyDelete
  2. relax2..jgn mara2..emm..actually ape bnda ek yg die putar belit tu..mesti kes serious ni..org mcm ni mmg..
    xde pendirian..ikut kpale..bkn nk ikut kate ati..
    mmg susah ngn org mcm ni..da bnyk kali gak niesz kene..rase cam nk hempuk pon ade..

    ReplyDelete
  3. hidup ini kita akan ketemu bermacam ragam manusia. Itu semua asam garam kehidupan. Tabah menghadapinya.

    ReplyDelete
  4. yang putar belit tula selalunya kat atas...kita yang tertindas

    ReplyDelete
  5. salam miez nini..
    wah.. marah sungguh..
    sabar2..

    manusia begitulah.. ada macam ragam..

    tapi.. kalau sy pun marah juga..hehehe..

    ReplyDelete
  6. forgive n forget is not dat easy kan julie..:)

    but i've made my decision..sape suh ckp x pandang kiri kanan kan..ingat sume irg ni senang di perkotak katikkan ke?

    ReplyDelete
  7. haa sayang..:)
    kawan keje yg baru je kenal laa
    da pandai buat mulut plak tue...

    ReplyDelete
  8. ni bukan nak hempok je lg da rasa niesz....:)

    but bia laa..allah tu tau ape yg betol n salah kan...

    ReplyDelete
  9. memang menyampah zara..:)
    nak sekeh2 je rasa pale dia tuh!!

    ReplyDelete
  10. will try to be tabah doc..:)
    tenkiu...

    ReplyDelete
  11. memang la pak cik kan..eeee geram btol tau...

    da xde keje lain nak buat agaknyer..

    ReplyDelete
  12. relaks sis..cool down..yg penting enjoy sokmo..;-)

    ReplyDelete
  13. pompuan ke laki...
    kalu pompuan kasi kat spec..bia spec skolakan dia...tp mau lawa mcm angah la..hahahahah

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا