Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, October 13, 2009

aPAbIla NiNie MET yaSSin..:)

SAlaM...
sELamaT pg kawaN-kaWAn..hOW MooD semUA arini?HArapNye YG mOlEK2 JE oK..:)... NinIE ariNi Mood Sgt oK..hehehHE..PENanGAN NEScaFE lepAK NGAn B maLAm tD..hahahHA..ToLD U THAt I mISS hIm DAmN muCh kAn?..;P

sEmalaM mY sayaNG dTG taKE me OuT g MAKAn KEJaP..lepaK mamak DENgan neScaFe AIS n MAGie GorenG jam 10mLm!!!..SUppER beb!!!..HEHheh..mY deaR ni lIk kEJE lewaT semALAm..N we lAuGh N lAuGh je MlM tD!!..Hhehee

So NAK StOrY bOut EVEnT nINie SeMALAm Plak!!alHamDuLiLLAh EVEnT nI berjAYA Lg!!MAJLIS RAMAH MESRA AIDIL FITRI & PENYAMPAIAN DUIT RAYA KEPADA ANAK-ANAK YATIM WILAYAH PERSEKUTUAN oleh YABHG. DATIN PADUKA SERI ROSMAH MANSOR..:)
Wat to say..ALLAH permudahkan urusan kami lg dlm event kali ni..bersama2 anak2 ini buat aku gembira je semalam..terasa bersyukurnye diri ini bile punya ayah dan ibu lg..x seperti mereka yg kecil2 sudah kehilangan kasih sayang dan tempat bermanja..bak kate ustaz semalam..bersyukur dengan ape yg ada hari ini..;).lalu akan memberikan mereka satu kuasa untuk memperbaiki diri!!!
seramai 120 orang anak yatim terpilih kami bawakan ke dewan ini semalam untuk bersama2 kami meraikan hari raya bersama isteri kepada Perdana Menterti kita ini..:)..anak2 ini merupakan anak2 dari Badan Kebajikan Wilayah Persekutuan yang mana mereka di besarkan oleh orang persendirian dan tidak di jaga oleh mana2 Jabatan Kebajikan, ini bermakna mereka masing2 tggl bersama ibu atau ayah yg masih hidup atau bersama para penjaga mereka..

Objektif majlis ini adalah;

- Berikhtiar mengadakan Tabung Derma dan Yayasan untuk keperluan anak2 yatim Islam

- Mengutip derma dan mendapatkan sumbangan bagi maksud keperluan Tabung Derma dan Yayasan dengan kebenaran pihak berkuasa terlebih dahulu

- Menganjur serta mengadakan majlis2 syarahan forum dan seumpamanya untuk kebajikan ahli2 dan anak2 yatim

- Mengadakan berbagai aktiviti yang menjamin perkembangan dan kemajuan anak2 yatim secaa menyeluruh.

Majlis ini di hadiri oleh;

- Y Bhg Tan Sri Abi Musa Asa'ari bin Haji Mohamed Nor

- Y Bhg Tan Sri Mohd Amin bin Osman

- Y Bhg Dato' Haji Abdullah Sani bin Ahmad

- Y Bhg Dato' Haji Mohamed Nor bin Ismail

- Y Bhg To' Puan Hjh Wan Asiah bt Ahmad

- Y Bhg Dato' Hj Adlan bin Hj Mohd Daud

- Y Bhg Datin Zamzamah bt Haron

- Tuan Hj Shahruddin bin Abu Bakar

- Tuan Hj Mohari bin Moharal

Majlis di mulakan dengan ucapan Alu-Aluan Oleh YBhg. Tan Sri Mohd Amin bin Othman
Timbalan Yang Dipertua Persatuan PKAY dan di ikuti dengan ucapan Oleh YABhg. Datin Paduka Seri Rosmah Mansor, Isteri Perdana Menteri Malaysia.


Usai dengan ucapan dari Isteri Perdana Menteri Malaysia, majlis diteruskan dengan
Penerimaan Cek Sumbangan Penderma-Penderma Kepada Persatuan Kebajikan Anak-Anak Yatim Islam Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur dari Badan-badan Korporat dan juga wakil perseorangan buat rumah kebajikan ini..

sekalung budi di ucapkan kepada;
- Lembaga Tabung Haji
- Bank Islam Malaysia
- BAKTI
- YBhg Dato' Johan bin Ariffin
- YBhg Datin Siti Rubiah binti Abdul Samad
Majlis diteruskan dengan Penyampaian Duit Raya Dan Hadiah Galakan Pelajar Cemerlang Kepada Anak-Anak Yatim oleh YABhg. Datin Paduka Seri Rosmah Mansor..sumbangan ini adalah ikhlas dari Pihak Lembaga Tabung Haji buat anak2 ini dan mereka2 yang paling cemerlang di dalam pelajaran. Pihak kami juga turut menyampaikan Sumbangan Duit Raya ini kepada warga bukan muslim iaitu kepada anak2 yatim yang beragama buddha dan hindu sekitar Kuala Lumpur ini..:)

Selesai dengan penyampaian duit raya kami teruskan dengan Sesi Beramah Mesra dan Bergambar Anak-Anak Yatim Bersama YABhg. Datin Paduka Seri Rosmah Mansor..betapa bahagianye hati ini melihat senyuman mereka di saat bergambar bersama isteri Perdana Menteri ini!!..:)

Akhir sekali, majlis di selesaikan dengan Jamuan ringan dan minum petang di selangi dengan persembahan Nasyid dari Anak-Anak Yatim Darul Kifayah!!!..suara dorang beb!!!superb!!!adik2 aku yg sgt nakal nie..siap bergambar lg bile da abes function..heheheh...:)..

paling menyeronokkan mereka bile kami tampilkan penyanyi YASSIN..:)..hahahaha..surprise kami buat mereka..punya laa bersorak bile kami bw masuk YASSIN dlm dewan..paling best bile masing2 nak bergambar dgn Yassin..;p..aku pon x kurang juga..lg2 aku makan setable dengan yassin n wife dia Kak Eena yang sangat sempoi n cute!!!..;p..best gak sekali sekala di tugaskan menjaga selebriti ni kan?heheheh

Im FaLLiNG iN lOve WiTh This cUtE gUrL waFA!!!CiaN diA..7 yEArs OLd WItHoUt FAtHeR!!staY iN fKAt AnGkasa, paNtaI daLAm!!Sk BANgsaR gUrL..:)sHE is sO cUtE seMALAm

3 comments:

  1. bestnya kak!

    woot!!


    eh, napa tak gambar berdua dengan Yassin?

    heheehe~

    ReplyDelete
  2. yup she damm cute...

    ninie kalu kena neslo ais pun masyuk jgk...

    ReplyDelete
  3. waahhh...meriah cik mahhhh...hak3..

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا