Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, October 6, 2009

tEnTAng kaMu YaNG maKin Ku mEnGERtI..:)

Ku Tak Bisa Menebak
Ku Tak Bisa Membaca
Tentang Kamu
Tentang Kamu

Kau Buat Ku Bertanya
Slalu Dalam Hatiku
Tentang Kamu
Tentang Kamu

Bagaimana Bila Akhirnya Ku Cinta Kau
Dari Kekuranganmu Hingga Lebihmu
Bagaimana Bila Semua Benar Terjadi
Mungkin Inilah Yang Terindah

Begitu Banyak Bintang
Seperti Pertanyaanku
Tentang Kamu
Tentang Kamu

22 comments:

  1. kadang2 ssh nk dpt jwpn TENTANG KAMU
    :(

    ReplyDelete
  2. dah bila hati kamu menjadi satu maka di situ ada bahagia

    ReplyDelete
  3. uhuk!!>siapalah yg aku ingin mengerti pula!!

    ReplyDelete
  4. salam buat mu berdua merpati dua sejoli dari ku http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    Sorry lama tak berkunjung pasal agak sibuk sejak kebelakangan ini raya katakan... ape pun harap awak tak berkecil hati ye...

    saya suka melihat kamu berdua amat bahagia sekali...

    "sebaik baik kamu ialah mereka yang paling baik terhaadaap keluarganya dan akulah contoh orang yag paling baik dikalangan kamu terhadap keluargaku.. Tidak aka memuliakan wanita melainkan orang yang mulia dan tidak akan menghina wanita melainkan orang yang hina.."

    Sabda nabi riwayat Ibn Asakir dari Ali)

    ReplyDelete
  5. swit!
    sis,kmu bruntung dpt seseorg yg kamu syg dan syg akan kamu..
    eh,tol x ayt ni??
    hehe

    ReplyDelete
  6. romantik ke kupu-kupu saya..:)
    xde laaa..kdg2 susah juge tuk mengerti...

    ReplyDelete
  7. memang pon sha...bukan tiap masa jawapan yg kite ketemu tu adalah jawapan yg kite nak sayang...:)


    kena jalan jauh untuk searching koordinat dia ...;p

    ReplyDelete
  8. btol tu mamai..:)...bile hati jadi satu...kesefahaman ada di situ..

    ReplyDelete
  9. ada laa tu tedi..:)
    yg paling indah sedang menanti kunjungan kamu ...

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah afzai...:)
    doakan kami ke jalan yang di redha allah...

    tu doa saya buat hubungan ini..amin

    ReplyDelete
  11. btol tu misz sayang..:)
    kdg2 yg kite cari x sama ngan yg kite dpt...

    belajar menghargai...belajar menyintai..mungkin itu bahagia yg tuhan janji buat kite...;)

    salam sayang dari kami...;)

    ReplyDelete
  12. alahai,suwit muwit la korang berdua nie,suke sgtttt

    ReplyDelete
  13. all the bet to both of u...

    jgn lupa jemput spec tau...

    ReplyDelete
  14. suke ke firsya?
    hehehhee


    mekaseh dear...;)

    ReplyDelete
  15. tenkiu spec..:)
    kite merancang allah yg tentukan...

    doa2kan ye...

    ReplyDelete
  16. mmg romantik bangat....

    tetiba i feeling2 lebey boleh hahahah

    ReplyDelete
  17. hehehhe
    ada2 je qiefly nie..:)

    feeling laa..xpe...ahagia kamu bahagia saya juga..;p

    ReplyDelete
  18. pas akak dia angah plak kan..kan..kan...

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا