Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, October 20, 2009

NiNIe DAn dEEpa raYA..:D

Salam semua..da petang kan?kejap je..dlm mendung yg berarak arini alhamdulillah event ninie berjalan lancar da..:)syukur..selamat sampai hendaknyer Jemaah Malaysia ke Tanah Suci arini..:)

sok ninie cite tentang event ninie bersama Agung kite..;p
arini nak citer tentang hujung minggu ninie bersama dia dan rakan2..:)

minggu lepas mmg bz kami..full for 2 days too..x rehat sgt tp seronok sgt bersama rakan2 sepermainan sepersekolahan dari kecil ku..:p..zaman2 kanak2 riang..anak2 gadis yang berbaju kurung tiap kali balik dari sekolah dan ke rumah sukan di waktu petang..:)
bersama mereka 1 ari pon x cukup minggu lepas..lagi2 bawa cik abang sayang ni bertemu rakan2 ku tuu kan?macam2 laa dorang soal siasat aku..;)..siap nak balik x bg tue..heheheh..lama x jumpe laa katakan..

yg best, best fren ninie nak kawen bulan 3 tahun depan..nak booking kami jd pengapit dia n tunangnye..;)..macam2 lynn masak kat umah ye aritu..bee makan spagetti..aku pon..then lepak2 makan puding laa..cookies la...sampai penuh perut...


pulak then sume geng dtg..mmg tepat pada masanye laa kan..:)..borak2 x hengat..gelak2 x hengat..paling best sesi photo shoot kami laa...;p..
da next day uamh sue plak..;).awal2 da sound suh bw b juga..:)..layan cup cakes adik ye buat..best!!!rendang..lemang sume ada...;p..pg tu ninie n bee ke kl..jalan2 n makan pg kat kl...;p..

b bw ninie pusing menara kl..bayangkan kami yg kl ni pon x naik lg tower tu tau..;)
korang ke mana weekend aritu?


16 comments:

  1. hehehhee
    sakan sket je sayang....;p


    bw yang tersayang bertemu rakan2 je..;)

    ReplyDelete
  2. tu laa pasal tedi..sekali sekala je nie pon..:)


    lg2 masing3 da sebuk keje ni kan?
    ;p

    ReplyDelete
  3. ninie kenalkan la kwan2 tuh...
    letak nama n no fon skali k...

    ReplyDelete
  4. eeeeiiii seronoknyee!!!
    rindduuu kat kawan semua dah nie..

    ReplyDelete
  5. salam..

    wah.. bestnye bila dapat jumpe kengkawan smula.. sy ntahkan bile.. (^__^)

    ReplyDelete
  6. kan main lagi ninie beraya ..
    kty weekend aritu balik kampung..tiap minggu balik kampung ade kenduri..

    ReplyDelete
  7. sgt best zara syg..:)
    bile da keje ni masa terhad sket tau nak jupe kawan2

    jd masa yg ada ni spend laa habis habisan dik
    ;p

    ReplyDelete
  8. wawawwa spec nak kenal ke?
    owait...kite jupe di muka buku tau..;)

    da tgk movie x nie?

    ReplyDelete
  9. ninie pon da rindu kat dorang sume qah..;)
    how's preparation dear?

    ReplyDelete
  10. far nak jmpe kawan2 mesti bole..:)
    anytime je ajaklaa mereka dear..:)

    ReplyDelete
  11. sangat seronok lepak ngan kawan2..bestnyee

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا