Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Saturday, April 4, 2009

sHOPPIng SPreE wIth B maMa...;)

salam,
how r u?
cemana weekend babes?best tak?ujan kan?giler ujan lebat arini, petang tadi n until now kat umah saya..;p..apa.pun alhamdulillah kan sebab x sumer tempat ujan n aku cinta sama ujan ok.;)

hehehe..aku baru lik dari Jalan TAR with b mama..;p
yeah yeah, g shopping giler ngan mama arini, we spending day together arini babe....hahahahaa..g jalan2 sampai lebam n makan sampai kenyang..juz two of us...apa barang jalan bw bf kan?hehehhe..aku bawa mama dia lagi...;p

hahahha, giler ar, watnye x jadi mak mertua aku?cemana?haru babe...;p..tapi jadi x jadi aku tetap sayang dia as mama aku..amin....;)..sok nak lik kampung mama, anta mama n ayah lik ka laa..da a week mama ngan ayah kat kl ni ha...

so pagi2 lagi da kuar ngan mama tadi, 1st round masuk JAKEL jap, nak g survey baju..hehhehe..baju ape ek?hehehhee...baju ada laaaaa...;)..tapi aku x berkenan satu pun kain2 dlam JAKEL tu...eeeeeeeee not my taste betul!!..serabut aku orang giler ramai dalam tu, kain xder la cantik mana pun...sorry gurl, JAKEL IS REALLY NOT MY TASTE TO SHOPPIN....

terus ke HARISONS ngan mama...;p...yeah I LOVE DIS PLACE...:)..BAJU CUN..EXCLUSIVE...n x ramai yang penting..nak cuci mata pun senang...;p..hahahaa...at last we find da right n nice one..;p..mama memang aku salute...sumer jenis kain dia terror babe...aku pun ternganga dengar cz aku bab kain x pandai..surrender, asal cantik di mata aku angkat je...;), tp mama, she knows da quality better then me!!

thanks ma, nice choice, aku memang panggil dia mama since rom da 1st day we met each other, aku da terbiasa dengan MAMA jadi i love both my mama...;)..bia mahal janji puas hati...bukan selalu nak buat pun kan?jadi aku sukerrrrrrrrrrrrr giler ngan kaler tu...x sangka plak we choose a same kaler..;)..

puas da cuci mata kat HARISONS kami ke JALAN TAR plak cuci kaki..hahahahaa..naik lembik lutut jalan tadi, tapi best..dari satu kedai ke satu kedai aku jalan ngan mama..sedar x sedar penuh kiri kanan tangan ngan beg...;p..hehehhe sorry bee, terlebih blanjer plak...

mama li kain nak wat baju kurung, n she got one for me too, yeah yeah...nak wat kebaya..;p..heheheh..g cari shawl juga, nak decorate nanti...;)

aku x lupe li tudung la kan, pe lagi..hehehhe..murah n nice, aku da bosan ngan bunga2, so dis tyme look for abstract plak..;)ujan da start renyai da, cepat2 ke SEMUA HOUSE pula, g cari somethin to lunch, arini blanjer mama lunch, sambil2 tu borak2 sakan...rasa macam da lama kenal je kami nie padahal x pun..;)..ada chemistry ke ek?

pas mam lepak cari baju kat situ plak, then terus ke PASAR MALAM JALAN TAR lagi, kali ni borong sakan, macam2 ada babe..orang jgn cakap la punyer la ramai, ari mendung je jadi memang cantik laa jalan kan...






balik td da dekat pukul 5, lama giler dari pagi sampai ayah da call tanya nape x lik lagi..hahahha..perempuan kalau shoppin memang x ingat babe..;)kan ma?bukan selalu kami dpt lepak sama cam ni..

balik singgah ke KL SENTRAL plak, g mam kat MCD..hehehehe..lepak jer...ujan da lebat by the tyme sampai kl sentral tadi, naseb kitorang cepat if x sangkut kat JALAN TAR td..;p
thanks ma for a very wonderful mama n daughter day!!






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا