Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Monday, April 6, 2009

UMbaI bESt!!

salam..
cemana pagi ni?blue monday ker nie?..heheheh
me?ada sket lahh but best arini coz bos cuti tppppppppp stil ada job perlu di selesaikan n arini aku ada banyak meeting laa pula...;)

semalam ari yang giler best untuk aku n my b..;)
semalam lik kampung b, kan ada bgtau nak lik kg anta mama n ayah lik kan?so, semalam pagi around 8 kitorang gerak to Melaka...sempat singgah umah kak long kat Bandar Seri Putra kejap..;p


sempat ke Alor Gajah breakfast kejap ngan mama n ayah, by the tyme 10 da kat umah da, macam biasa laa b tu sampai2 jer chek motor dia n vespa ayah..pusing satu kampung laa ape lagi kan..heheh...aku suke ke sana, aman n nyaman jer...aku pun nak ada kampung one fine day nanti..heheh

sempat lagi b g potong rambut semalam, asal lik kg je mesti di anak potong rambut dia..;)..aku lepak umah ngan mama, macam2 borak sambil2 kemas umah tu...ayah ngan b laa...sempat aku jadi computer programmer plak kat umah b semalam, ayah minta tolong sket tgkkan komputer dia...

tengahari sket aku n b g cabut ubi kayu..best oooo, kat kg jer la dapat aktiviti cam ni, g cari pucuk ubi la, cabut ubi, lepak kat pangkin, musim durian nak jadi da, da berbunga da pokok2 dusun b..;)..best best...;p..sempat aku goreng ubi kayu makan ngan b , ayah n mama..sedap b kate!..hahahahah

tengahari kami keluar..ayah ajak g kedai perabot, nak cari meja komputer kata dia, so kami satu kedai ni, puas dok telek2 ayah jadi angkat satu meja ni, ok laa cun..;)..seronok aku tengok diorang satu famili ni...giler2..ayah n mama sporting abes so aku x laa segan sgt...diorang layan aku baek giler!!..hehehehe..malu laaa plak..;)

then g Giant, mama nak cari barang dapur..;p..penuh gak laa satu troli..sempat lagi g shoppin baju n seluar ayah..ayah tanya aku ok x dia li yang cam ni..aik, wah wah ayah tanya aku tu..;)..da macam aku plak anak dia..hahah..mama memang kelakar n selumber babe...gelak je aku ngan b sepanjang hari..

then petang ayah bawa aku g UMbAi..hehehee...ujan lebat seh kat melaka petang semalam, tapi umbai memang best..macam2 kitorang makan semalam, ngan siakap bakar, ikan tuka buat pais, kupang sweet sour, sootng goreng tepung........perghhhhhhhhh!!!memang layan uajn2 makan seafood ni..hehehhe..ngan nasi lemak lagi..uishhh x larat perut nak makan semalam, tp sebab b ngan ayah blanjer...abes babe..hahahaha

so, sampai umah pun da nak kul 8, aku solat dulu, then tolong b pasang meja komputer ayah..;)..by d atyme kul 9 sumer settle then kami gerak lik kl..thanks ma n ayah untuk satu ari yang sgt best!!thanks juga tuk barang2 yang mama tapaukan tuk aku..macam2 ada...;)

ondeway balik pun ari baru pas ujan, jalan jem giler plak kat highway seremban tu..lambat laa sampai kl...singgah R&R layan Red Bull!!ramai gak yang singgah..nak rushing pun jalan jem kan...;p

thanks yang for a wonderful day with ur family!!
loVe Ya!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا