Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Thursday, May 28, 2009

GUESS wHo...:)...WhIcH oNe Ek?

salam
elloooooooooooooo..da mam da dear?my sayang da mamam da tadi ngan ayah ye...;).g amek ayah tadi tapi mama x ikut...

kamu da makan da?saya mam sizzling arini..heheheh..ke KLCC tuhhhh..wawwawaw..lunch kat sana arini...shoppin sket..ada gift for my dear....;p..sUrPrISe!!!!!heheheh...puas laa aku belek2 tadi before di beli...aku g ngan nadia tadi.....

\ada sesuatu mahu tanya sama kamu nie..yang mana satu kamu rasa pilihan aku??aku tengah pening ni..semua cantik n mahal..tatau la berbaloi ke idak nak ni...;)..tapi my sayang nak bg...aku kompius coz ada rasa macam pembaziran di situ.;)
hehehe...aku ke GUESS...perghhhhhhhhhhhhhh giler menawan hati ku wehhhh!!!!.;)
warna yang sweet..n pasti sangat besar coz macam2 sampah sarap aku bole isi di dalamnya.;)hahahaha...merah jambu tue..wat terliur je aku tengok!!!!heehehe

another one PARIS HILTON!!!banyak design n sangat cute ok..:)
adus buntang da mata nie..pat kawan2 yang mana satu ek?bee nak arini gak...........;p.
thanks sayang!!

ke VINCCI ...aduhh suker bangat sama yang ini bee!!!rasanya lama da x beli new shoes..yang ni menarik pandangan hati ku..;)

2 comments:

  1. salam ninie..adeh..leleh airmata ku nengok beg tu..sapa ar nak kasi..

    ReplyDelete
  2. hehehehe..
    tu laa kak atty....;)

    semalam ke subang parade pun ade gak...
    ngah kompis ni nak yang mana?puas laa bee tu suh pilih....;p..penin.penin...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا