Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Wednesday, May 20, 2009

wHAt i've beEn DOiNG AT HoMe??

salam...
rindunyer nak g keje..rindunyer kat member2 office...rindunyer kat work station....macam ni rupenyer rasa iler kita da biasa bekerja n suddenly kena duk umah ek?hehehe...mula2 best..lama2 boring ble xder ape nak buat kan.....hope saya cepat baek....;)

terima kasih dengan doa2 kawan2 sekalian..kalian memberi senyuman di hati...;p..sakit x rasa bila ada mereka2 yang menyayangi...hehehhe..thanks a lot babe...;)

da 3 ari saya duk umah ....da macam2 buat da..walau sakit saya ni x reti nak duk diam..terlompat ke sana sini..kadang2 malas nak guna tompat terjengkit2 la kaki ni ke sana kemari..;)..i like it when its difficult..baru kita paham perasaan meeka2 yg kurang sempurna anggotanya kan?baru kite tahu jerih payah mereka.baru aku sedar melihat tak sama dengan merasa...
so, petang semlaam ke umah pak cik aku...umah pak long jer...dekat ngan umah aku...terkejut pak cik aku tengok aku jalan begitu..sorang pun tak tahu aku sakit..hehehhe..maaf saya tak suka menyusahkan sesiapa..sikit jer nie...

sampai je lepak2 umah pak cik aku...next week dia ke london..my kazen convo.tahniah abanggggggggggg!!!!!he'll becoming a doctor sooner...dari dublin...kami sebaya, sangat rapat dari kecik sampai besar, makan sepinggan tidur sebantal!!!ehhehehe...petang semalam abg call dari dublin....;)..tanya kabar aku sepupu dia ni...tanya nak apa dari sana..dia balik bulan 6 ni..nak jadi dr di sini walau disana ramai yg offer!!!nak berkhidmat untuk negara katanyer!!!poyo jer!!!hehehehhe...kalau dia balik malaysia..x sah kalau singgah umah lepak...n kami akan g nonton n jalan2 sama2...;)


ermmmm..duk umah x laa boring sangat tau..biler kita tau apa nak buat..lagi pula saya ni bukan kaki tido siang!!jadi memang kompom laa x lena n punya sangat banyak masa..;p.apa lagi...buat transformasi bilik laaa...bilik saya ni da macam kedai teddy bear tau!!heheheh..semua dari pemberian family dan tersayang saya tue..;)
da penuh n makin penuh da...;p...macam jenis ada..dari yang sebesar tapak tangan sampai laa sebesar setengah badan saya...;)...bukan ninie kalau tanpa teddy2 ku...hahahaha..member2 sumer da tahu sangat da...
puas laa kemas tedy2 saya nie..dari spongebob ke pooh..ke garfield...sumer saya ada...;)..n x lupe kemas library kecil ku..bilik ni banyak buku tp x semua saya smpan dalam bilik tido..;p..yg sangat suke di baca je ada...kalau x tido dlm timbunan buku laa saya...;p





dari buku2 ilmiah sampai lee ke buku kanak2 dan remaja semua saya ada..;)..semalam saya belek2 gambar...lihat album2 lama..waktu blajar..watu sekolah dulu..;0..banyaknyer kenangan.jadi rindu pada teman2...;)
hey, weekend ni ada REUNION SMKKJ BATCH 99..hehhe, best!!!!jemputan da dapat...kami semua akan berkumpul kat umah AMI...yeahhhhhhhh..;)
ni laa yang saya buat kat umah cuti2 malaysia ni ha...;)..agak2 da boring saya buka buka mewarna..hahahhahaa...kaler2..saya suke bermain dengan warna..hehehehe

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا