Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Monday, May 18, 2009

pUtRAjayA inLinE sKAte

salam...
last friday aku ke Putrajaya with bee n nadia..keje arini x berapa best coz kaki aku sakit da 3 ari..tak tau kenapa..but today the worst laa..friday tu...kaki aku xbleh pijak dengan baek..saket sgt...
but aku tahankan je kat office sampai kul 5..malam b pikup aku n nadia..kami ke putraja g inline skate n main uno game..best giler!!thansk yang for a sweaating nyte..berpeluh sakan ee aku bersukan malam tu kat putrajaya...;)

malam ni dia jadi cikgu nadia..ajar nad inline skate..biasa bee aku main skateboard je...;p
malam ni abes abesan aku main inline..kaki sakt pun aku tak heran janji lepas gian aku nak meluncur..;)..hehehhe..tp x sampai sepuluh minit pun aku inline..kaki ni x bleh blaaa..so aku lepak tgk dorang main jer..:)

balik je lepak kopi itam kami, makan roti nan tandoori..hehehhe...lapa ooo da peluh2 nie...tu yg best tue!!!

saturday nyte pun bee bawa aku ke putrajaya..bee bawa kami bertiga picnic ke sana..siap aku dengan tongkat lagi ke putrajaya with nadia n wawa juga...b take us there..;)..sempat ke Alamanda beli kfc tk mamam kat putrajaya..main uno seround then dorang lepak main roller skate lagi...

borak2 laa kitorang bout life n apa saja..jalan2 cari makan juga..dari putrajaya kami ke damansara uptoen plak mam lagi..:)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا