Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Saturday, March 7, 2009

My LIl pRinCess cUKUr JAMbUl..;)


salam...
alhamdulillah, aku baru sampai dari Shah Alam nie..uishhh penat giler badan arini..bz ul arini umah Mak Long aku..;p..best!!sumer kazen n sedara mara aku dtg..;p..dapat laa berkumpul ramai2..hehehe

syukur, selamat da anak aku sorang ni di cukur jambulkan..da botak gak da paler yer arini, tp gambar x sempat amek lagi...hehehhe..da ngamuk dia kena botak kan paler ptg td..;)..baek tul yer arini...sikit pun x nangis tyme di cukur jambulkan td..;p

arini buat juga Majlis Khatam Al-Quran untuk anak sedara aku Nani, Nur Shazanani...khatam da dia..;p..alhamdulillah..;p..serba berbaju kurung putih arini..da macam pengantin da dia...;)

macam2 lauk ada arini buat hidangan para tetamu Marhaban dan jiran2..siap pasang khemah nenek dia wa nak cukur jambul cucu dia nie..;p..ari pun mendung arini sangat elok ar, x panas..;)

sampai ke petang aku kat sana..pagi2 lagi da sampai umah mak long td..menagntuk bangat da mata aku nie..penat gak melayan si anak2 kecil ku disana..;)..tu yang paling best n meriah biler di lahirkan dalam keluarga besar begini..;).heaven babe..hehheheh

No comments:

Post a Comment

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا