Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Monday, February 23, 2009

Bee'S poT LuCk mEnU...;P

salam,
selamat pagi yang...;p
selamat pagi kawan2...heheheh..so how's da day today???hope fine ok..coz arini ari baru so kena laa heapy2 kan?jgn moody n ngantuk sudaaaaaaa...;)

im in red today..;p
lady in Red..hahahah, antu tue..hehehhe
pagi2 kena update diri ngan berita terkini dalam negara..
ape nak jadi laa skang nie kan?berita terbaru arini aku baca..KANAK-KANAK SETAHUN DICABUL!!!ya Allah...apa nak jadi manusia zaman skang nie???binatang ker ape??binatang pun sayang anak tau....

aku marah nie...bodoh ke bangang??????budak besar tu ape dia tau kan??gilerrrrrrrrrrr betul!!!kalau ada depan mata ni aku da lempang2 bg JANTAN tue...
da xder benda lain nak buat ape???dis is da second case i heard yang melibatkan anak kecil!!!wehhhhh korang ni xkan ader anak ker 1 day nanti???cuba anak ko orang wat gitu????eeeeeeeeeeeeeeeeee...

n paling bosan x abes2 ngan isu politik di Perak...aduhhhhhhhhh, wat gelak orang jer kan?biler nak selesai tak tau laa..yg penting masing2 punya HIDDEN AGENDA x gitu??biasa laa tu kan?...it doesnt bother me at all...byk isu lain yg lebih penting untuk aku pikirkan hari ini..;p

kan b??hehehe..
tido lagi sayang aku...;p

so menu nya babe...;p..luper plak..hehehhee
bee nak AYAM MASAK MERAH..
so aku masak ni malam tadi..nak masak pg ni x sempat laa sayang..;)

- 20 batang cili kering
- 4 ulas bawang merah
- 3 ulas bawang putih
- 2 batang serai
- 1/4 biji lengkuas
- 1 tin kacang peas
- sos tamato
- sos cili secukup rasa
- garam..
- ayam..(lupe plak..;p)

ni jer ek, blend kan sumer n tumis sampai pecah minyak...;p
selamat mencuba ya kawan2....

hope kawan2 bee x komen arini...hehehhee..;)
x sabar nak bg dorang rasa...hahahah...

8 comments:

  1. bila nak jadi chef sepenuh masa? banyak dah resepi awak ni..

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    masak biler free jer...;p

    nak jadi chef sepenuh masa kena tunggu jadi suri rumah sepenuh masa llaa abg..;)

    ReplyDelete
  3. yg pasal pencabulan tu, memang supersetan yang mencabul tu!

    dan pasal perak tu, deme ingat dalam kubur nanti, malaikat panggil nama deme YB kot...

    dan pasal ayam masak merah tu, ai LIKEEE! ;p

    ReplyDelete
  4. heheheh..;p
    thansk u sis...

    u da best sis i ever had..;)
    hehehhe..u pu I LIKEEEEE juga...;p

    one day we meet up at CM tau..;)

    ReplyDelete
  5. hahahahahaha. best best! ayam masak merah ye!

    ReplyDelete
  6. best ker?
    ko datnag umah aku...;p

    aku masak spesel tuk ko moi..;)

    ReplyDelete
  7. manusia ada yang berperangai lebih kejam dari binatang.

    ReplyDelete
  8. dat one thing!!

    cannot be denial..(tul KeR Eja NIe??)hehehee

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا