Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Tuesday, February 3, 2009

Im DrIvINg YesTerDAy

salam
hye...;p
owh..semalam saya lik kampung bee..semalam kan cuti hari wilayah..;p.
cuti lagi..hehehhe..saya suker cuti..dapat laa cuti2 malaysia..kan?kan?kan?...hehehhe..;)

lik Melaka semalam, pas subuh gerak dari kl..coz actually my dear keje semlaam tp masuk petang..;p..sempat tue..hehehe...masuk jer Highway Seremban - Labu...bee ask me.."nak drive x yang?"..hahaha..aku gelak besar dulu ar kan...bia betik bee nie nak aku drive??..aku kater laa.."kang g syurga kang kiter bee if sha yg drive"..hahaha..

giler cuak aku..sepanjang dpt lesen last month aku blom drive keta lagi..ni kan plak nak bawak jauh sampai Melaka to ha..heheh.."bee kate try laa. i ada jgn risau..;P"..so, aku pun ngan gelabahnyer pun kate ok laa.."but bee jangan tido tau yang"..hehehe..chehhh b pun ngan machonyer benti tepi..;p...

so aku pun ngan lagak2 cool nyer mengambil aleh driver seat..haahhaahh..poyo jer aku nie..dalam hati goler gelabah wehhhhhh...mati laa ku nie....heheheh..;)..so kami pun mulakan perjalanan dengan aku as driver bee pada hari ini..hahhaha..

naseb keta ayah ni auto yang oiiii...;p..so ngan selambernyer aku meluncur laju di atas jalan raya..hahahah...dalam diam2 gelabah takut tu bleh g 120 yang x bleh blaa tue..;p..hehehe...aku jadi drifter plak semalam...siap b sound "oi cik kak slow sket"...

best gak yer memandu nie..so aku da capaikan 1 impian dia yang mana..1 day dia nak bile memandu..GURL dia yang bawak dia...means dia nak jadi Co-Pilot...;p..
hahahaha..lama dua teringin nak awek dia yang bawa dia kater..so itu pun salah satu sebab aku amek lesen keta nie ha..;)

alhamdulillah, around kul 9 sampai kampung...hehehhe..mama da tunggu depan umah coz kitorang suprisekan mama..hahaha..konon2 baru nak gerak dari kl..tup2 x sampai 5 min kitorang da depan umah..heheheheh...ayah xder..ayah g jogging mama kate..so aku lepak ngan mama while b g pickup ayah..;)..sempat lagi bee n aku main layang2 kat umah kampung..sini memang best..angin dia memang sesuai main layang2 hehheheh..walau pun panas tp layannnnn..;p

so tenghari tu bee bawa mama n ayah g pusing melaka jap..ayah nak settle bil2 dia...g bank..g makan tengahri kat Malin Jaya..makan ikan bakar..then g Pantai Klebang..nak cari kupang tp bot x naik lagi...;p..best giler lepak tepi pantai..angin dia best tul..;)tenang jer tp panas tu biasa laa...

sampai uamh..mama bg aku tgk album gamabr bee kecik2..giler cute dia..hahahha...kembang pak cik tu aku ckp dia cute giler kecik2 dulu..."siap perasan tu..kan untung u dpat i..handsome...cute...putih..n sinderong sket"..hehhehehe... around kul4 lik kl balik coz bee masuk keje lam kul 5.30..dis time b yang drive coz nak cepat..hehehe..uajn samapai kat N9..Melaka langsung sikit pun x ujan..so tu laa cuti aku semalam..lik umah ujan lebat sampai mlm..aku pun x sedar biler berenti ujan...penat tul arini...sampai umah siapkan bj tu keje arini..then pas isyak aku da hanyuttttttttttttt while b keje then g teman member dia li Kuala Selangor anta wife dia..:)

thanks yang for da day..and da 1st time driving for me..:p
hehehhe..next time..nak lagi ek drive..;p

3 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا