Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Thursday, February 26, 2009

daRI mID vaLLeY Ker SATaY kAjaNG..;)

salam..
morning everybody...;p
hehehhe..entry aku da citer maakn kan?
aku lapa laa nie..hehehhe..lom breakfast lagi maa...;)

semalam, lik keje....lik ngan nadia..g mid valley...hehehhe..sempat tue...nak g Jusco Card Day!!Giler a r babe sale di sana sini..haahhaha..actually 2 ari tapi kitorang gsemalam...

naik buntang mata tgk sale sana sini..tp thanks God aku bukan seorang shopaholic yang ketagih dengan handbag n perfumes!!i dont need dat coz without perfume pun aku stil Wangi..hahahahah...;)

tp memang crazy laa..lagi2 tyme HEAPY HOUR..sale up to 80%!!!!!x giler ko nyah!!!tgk manusia berebut2 kat dalam tue...hahahhaa...mcm kena sawan babi dowhhhh...takut aku di buatnyer duk lama2 dlm jusco tue...;p

nadia li macam2 ar, g cari barang2 dapur..tu memang murah giler ar..worth it laa beli...dari kul 6 sampai 8.30 kitorang dalam tue..perut pun da nyanyi2 minta di isi..hehehhe..lepak store kegemaranKu n bee..ape lagi TAKO ar..hahaaha..aku ajar nad cemana nak makan benda nie..aleh2 dia pun da jatuh cinta da..;)..dap kan babe????

lik bee pikup kat Mid...lik keje bee amek kitorang then tanya kami nak mamape malam nie?..;p..see how sweet my dear treat US??..hehehe..macam2 b suggest...nak mam western x?nak g Kg Baru mam x?nak mam steamboat ker??aleh2 kami di bawa ker satay Kajang..yahooooooooooo...;p..aku suker ...hahahha...so be straight to kajang..;p

lama gak lepak makan sana...9 til 11mlm..;)..makan2 borank..n plan for our next vacation trip together...might be to Bali,Indonesia...;p..yang pasti dis year trip to beaches jadi..hahahaha..cant wait for it kan nad?hehehee...

lik makan bee anta aku lik umah dulu, nadia pun nak tgk tempat tggl aku..x penah sampai sini lagi dia...;)..then baru bee balik ngan nadia..siap bee anta sampai umah lagi..dia memang bertanggungjawab orangnya..lagi2 da lewat kan...;p..itu kebiasaan bee kalau ada kawan2 aku dia kan anta n amek..perangai dia..I AMEK THEN I ANTA balik..pape kang tgh jalan kang hilang anak orang kan susah..dats y kawan2 aku senang ngan bee..;)

n aku xperlu risau walau dengan perempuan2 mana sekalipun bee bawa..aku percaya pada dia..;)..cemburu aku bertempat n bukan cemburu buta yang akhirnya bawa padah pada diri sendiri jer nanti..;p..kan bee?hehhe

pagi nie ada koir lagi..last training..hehehhe sabar nak tunggu sok..semalam lagi best giler..ada laa plak tetiber kakak ni tegur aku..."akak suker tgk muka kamu"..haa???aku cam pelik laa pulak..hahahha..suker tgk aku??laa bia betul akak nie..siap nak aku jadi adik dia..dia ingat aku budak latihan siswazah kat sini..padahal aku PA to GM kat sini..ahahahah...aku cam budak2 ker??lama da saya abes study kak oi...hehehhe..

ape pun mekaseh kak..;)..how sweet ader orang suker pada kiter kan?hahaha...team koir makin ramai..n semalam da setting tempat atas stage nanti..n off course aku barisan hadapan sebab akukan kecik..ahhahahha




6 comments:

  1. patutlah pn marlina ajak pi mid velly..

    ReplyDelete
  2. hehehehe..
    naper abg x bawa?
    baju orked comel2 gilerrrr....
    geram jer tgk..;P

    ReplyDelete
  3. ..betull daa..makan satey kajang smpey kenyang...pstu boleh laks kena mkn smpai abes semata2 nak jadi isteri solehah...hahaahaha...
    ...papepun thanks to u sha n shah...sbb blanja gue...huhuhu

    ReplyDelete
  4. hehehhee
    tau xper..
    mkan satay rusa x bleh blaa tue..
    naseb baek dap...;)
    hahaha...

    maybe sabtu macam yg bee da janjikan..kiter g cari ikan plak..hahaha

    ReplyDelete
  5. kebetulan pulak kan kita sesama ada kat sini malam tu? kalau kenal, dah lama duk tegur-tegur.. akak pun ada beli tako tao malam tu tau sebelum masuk jusco :)

    ReplyDelete
  6. ad:
    ye ker kak..
    x bleh tahan laa bau tako tu
    menyengat sgt..HARUS makan kalau g..hhehehehe

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا