Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Thursday, February 26, 2009

dIva da BooM tag aKU...;)

Aku rasa cam nail bullet trainnak siapkan benda alah nie tau..;p..but anyway thank CIK BELLE...I laP u LAAA...;)
Yang ni TAG dari cik DiVA kESaYAnGAnKu..;p. Adeh! bUkan Nak termuntah darah lagi aku nak siapkan sampai NAK TerKuaR sATy KAJang LAM PerUt AKu maLAm TADI Nie.

Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
Iman, Ilmu dan doa ibubapa...(KAU pUn nak SAMa caM Ko BeLLe


Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
hari-hari pun beli semua benda dengan wang sendiri. Tiada akhirnya. Huhuhu…TAU XPER..XKAN NAK MINTA GAJI KO KAN????


Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
mana pun xper janji aku x kawen tangkap basah!!!hahahaha

Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
Biarlah sehingga ke akhir hayat.

Adakah anda dilamun cinta?
yupp!!!

Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
satay kajang malam td, g kajang wif bee n fren of mine Nadia..;p

Namakan buku terakhir yang kamu beli?
DAjjAL dI seGItiGA bERMuda

Apakah nama penuh kamu?
(yg ini biar dalam karung XFiles ye)...nI cik Belle punya..aku punya dalam karung Santa Claus..hahahaha

Kamu lebih senang ngan mak atau ayah?
masa kecil dengan ayah, bila dewasa dengan ma’.

Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Aku teringin nak jumpa nAbi MuHAmmAd SaW...AMIN

Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
Teman paling rapat. Lynn, wawa, ina, wana, sheena, anne, siti, suhaili

Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
mesti laa aku cuci sendiri..xkan nak suwh ko plak!!...hahahah

Tempat yang paling seronok kamu mahu pergi?
bEaCHeS wIf My DeaRIe.

Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu?
dia bernama si LA DiVA bEllE

dIA mEmanG GilER hanGSuanG baBe..TApY HeaPy NAK maATi!!!!..;p

dia SAngat TeLus WAlaU kamI x pEnaH bERsUA...CeHH BuDGet NAK AJAk juPer LA ni BeLLe OoIIII...;p

orangnya manis BAngat

Perkara yang amat saya gilai?
haPPinEss

Buku

RollER sKATe

FisH!!


Pelukan atau ciuman?
peluk dan cium pipi...DAHI..;P


8 perkataan yang sering diucapkan?
x sUKer UCAp..SukER seNyuM Jer HAHahHAHa...;)

8 buah buku yang paling baru dibaca?
lEbIH lapAn N malaS LA naK taIP...;P


Orang untuk di tag


Zeela sHOmElllllllllll

OnE loVe SisTA..;p

KAk Atty'S kU

APeI

daTo PAdUKA maSrI!!

dEe & KiNg..;)

ChIlabaEys

KAK AD

lUvRuNSALL



Chayok! Chayok!

p/s: penat buat TAG.

4 comments:

  1. Alamak..... saya kena tag juga ke...???? Nak buat macam mana, hutang kena bayar jugalahkan.... insyaallah saya akan jawab.... :) TQ sesangat.....

    ReplyDelete
  2. rajin kamu buat ye. peluk kamu mcm tedy bear xD

    ReplyDelete
  3. hehehhe
    peluk kamu juga belle..;)

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا