Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Friday, February 27, 2009

OuR dR.fISh SessIon..;p


salam..
hye babes..;)
lunch mana arini?
me??went to Central Market arini..with my best Office BuDdy n My BesT frIEnd since i was 13 years old..;)

arini kan rehat awal n lama..hehheaku suke friday..;p
rehat lama..leh g memana jer..hahahha..so arini g CM lepak2 cuci mata n cari pasal!!heheh cari makan laa...aku g ngan su n nadia..;p..

lepak Oldtown White Coffee arini, makan aiskrim..;p
hehehhe..dorang mam Nasi Ayam Hainan...superbb!!!!sedap kan?hehehhe...

after that g lepak kat Dr.Fish!!!best giler babe...;p..wah wah kaki ku di makan ikan..hahahaha..giler geli wa cakap lu..tapi lama2 syok..;)..ikan tu lapa sangat kot kan nadia??hehehhehe... Sue x berani wat..geli dia kater...so aku n Nad jer yang try...sekali pandang macam ngah lepak kat cafe jer kan?ingat kedai makan..rupenyer kedai bg kaki di makan ikan..;)

lama x lama sangat laa..terangkat2 kaki aku tahan geli...ko bayangkan Kaki di makan ikan??rasa mcm kena cubit2 jer..tapi geli...hahahahah..aku taip ni pun aku terasa lagi kegeliannyer..hahahaha

ikan dia x la besar sgt n x laa kecik sgt..sedang elok laa..kang besar sgt kang tup2 aku angkat kaki ilang plak ibu jari kaki2Ku ini...hahahaha..da haru babe..;p..hehehhee

ti nak g lagi ngan nadia..kaki memang bersih wa cakap lu..ikan ni memang kompom lapa babe..;p..hehehe...siap ader tempat khas tuk ikan ni mam tanagn kau lagi..hahaha...tul!!wa tara tipu maa...khas for ur finger n hands..kalau ko celup kat kai tu tangan ko..memnag ikan tu bo layan babe...

agaknyer tuan dia da ajar..."ko makan kat kaki jer" n "ko makan tangan tau"..hahahahaha...so, g ar try babe,...best!!!KOMPOM!!

3 comments:

  1. tak pernah cuba terapi ikan ni. kena cuba...

    ReplyDelete
  2. ...hahaha...geli giler....terangkat-rangkat kaki aku sbb geli...huhuhu

    ReplyDelete
  3. drsam:
    you should try..;p

    miss aidan:
    ti kiter g lagi tau..aku nak bwak bee plak..hehehe..sialp2 dia yg berenang ngan ikan tu babe..;)

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا