Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Friday, February 27, 2009

pERhINMpUNAN aGung AnggoTA Ke-1 2009

salam..

"Sesuatu yang tidak pernah bermula tidak akan ada pengakhiran yang perlu dikesalkan."
kenapa aku berkata begini?kerna aku memulakan sesuatu dalam hidup aku tanpa sesal!!tanpa perlu aku berfikir..ape tue ek?

alhamdulillah arini genap SETAHUN aku berkhidamt di LEMBAGA TABUNG HAJI, JALAN TUN RAZAK, KUALA LUMPUR..;)..Syukur pada Allah SWT kerana dia aku berada di sini hari ini menjalankan amanah dan tanggungjawab aku sebagai pekerja, dan anak kepada ibu bapa aku..;p..alhamdulillah...

diam x diam da setahun aku disini, setelah mengharung bermacam2 kerja selepas tamatnya pelajaran aku dulu..sesuatu yang x penah aku sangka aku akan berada disini mewaris ayahandaKu yang telah berkhidmat di sini selama 25 tahun.;)..bangga x?hehehhe...

di sini aku bahagia..hidup aku SEMPURNA kerna aku dikelilingi berkat dari MEREKA2 Yang telah Ke RUMAH ALLAH..di sini kami berbangga dapat memberikan seadanya kepada para TETAMU ALLAH sepanjang mereka menjalani ibadah mereka di sana..sempurnanya ibadah mereka maka sempurnalah tugas kami di sini...;p

pagi nie PERHIMPUNAN ANGUNG ANGGOTA YANG PERTAMA bg tahun ini..satu berita baik dari Badan Pengurusan Tertinggi pagi ini..;p..yang pasti senyuman di wajah kami mendengar bicara pagi ini..hehehhe...yang perlu cuma tunggu dan bersabar kerana imbuhannya tinggi...;)

alhamdulillah juga sesi koir tamat pagi tadi dan upacara berjalan dengan lancar sekali..yeah yeah..pasni nak g CM lunch tengahari....mungkin Dr Fish menanti kami di sana jap lagi...heheh..nervous gak nak naik pentas td pagi..tambah pulak dengan kedinginan cuaca diluar hari ini..ditambah dengan air cond dalam dewan..

semua kami berhimpun pagi tadi..mendengar bacaan ikrar dan bacaan Yassin berjemaah tadi..x luper juga sarapan pagi yang di sediakan buatr kami..syukur alhamdulillah aku masih disini dan akan tetap di sini mengharungi hidup di dalam kegawatan ekonomi kini..;)

terima kasih pada teman2 seperjuangan..semoga pekerjaan ini membawa barakah kepada hidup dan diri kami kerna di sini kami menjaga AMANAH AGAMA BANGSA DAN NEGARA!!di sini agama kami terbela!!doa2 kami dan merka termakbul..

seandainya kalian inginkan bantuan atau pertanyaan untuk Umrah dan ke Tanah Suci..jangan segan2 untuk bertanya pada kami..kami sudi membantu anda..;)

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU!!..;)

2 comments:

  1. gambar atas/1st skali mmg cantik... tp jubah tu lg sesuai di kenakan dengan tudung labuh kaer putih atau hitam... menari... lpas tu pkai purdah....

    hahahahahahahahahaa

    ReplyDelete
  2. dato:
    banyakl laa kamu...;p
    kiter bukan ustazah laa...
    ingat ape?hahahha
    anywa thanks

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا