Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Monday, June 1, 2009

jUNe IS on Its waY..;)


…Kau lontarkan seluruh jerit pekikmu

Kau hamburkan segenap sumpah seranahmu

Kepada aku

Setajam panah menusuk kalbu

Sepahit hempedu

Aku tak tahu berlagu

Aku tak pandai bernada dengan kata-kataku

Aku Membisu

Hanya itu yang aku tahu

Sejak awal dunia mungkin sehingga akhir waktu

Dalam diam

Nan dalam

Ada merah dendam

segunung makian

selaut cacian

Dalam diam Aku menggelepar, aku menggelupur

Bersama pekik lolong yang berkubur

Dalam aku

Dalam retak, dalam beku

Dalam teriak, dalam jarak waktu

Jangan kau cuba, jangan kau ambil tahu

Biarkan aku

Tinggalkan aku

Maafkan aku

Jika diam akuS

ebuah kembara ke penghujung pengertianmu

Aku hanya ingin mencari diri aku

Dalam berjuta-juta diamku

aku menantikan kedatangan JUNE kerna tanpanya tiada lah aku...JUNE hari bahagia aku dan dia..hari ini dan detik ini xkan aku luper sehingga ke hembusan nafasku yang terakhir...terima kasih Ya Allah dia atas kurniaMu..rezekiMu...

syukur alhamdulillah kerna esok hari bersejarah buat dia..alhamdulilah sayangKu..syukur..amin Ya Rabbal Alamin..

JUNE

berfikiran jauh dan berwawasan
mudah ditawan kerana sikap baik
perangai lemah lembut
mudah berubah sikap, sangat banyak idea
bersikap sensitif
otak sentiasa aktif berfikir
sukar melakukan sesuatu dengan segera, suka menanguh-nangguh
sikap pemilih kerana selalu inginkan yang terbaik dan cerewet
cepat marah dan cepat sejuk
suka bercakap dan berdebat
suka buat lawak dan bergurau
otak cerdas dan berangan-rangan
mudah dan pandai berkawan
orangnya sangat tertib
pandai mempamerkan sikap
Mudah kecil hati
mudah terkena selesema
suka berkemas
cepat rasa bosan
kurang pamerkan perasaan
lambat sembuh bila terluka hati
suka barangan berjenama
mudah jadi eksekutif
kedegilan yang tidak terkawal
siapa yang memuji saya adalah musuh saya, siapa yang menegur saya adalah kawan saya

"Always be nice to people on the way up;because you'll meet the same people on the way down." Wilson Mizner

8 comments:

  1. comelnye budak dlm pic tu.. dah besar cantik orangnye..hihihi

    ReplyDelete
  2. hahahaha
    ada cam zara x kak?

    heheheh
    ;)

    ReplyDelete
  3. samala kita kluar tgk dunia bulan june...

    ReplyDelete
  4. cutenye budak kecik tU...
    pakai dress lagi...

    dah besar dah kan.. cantik...

    semOga bahagia dalam kehidUpan dear..
    wIsh u all the best ya!!

    ReplyDelete
  5. Saya juga org Jun...Tapi, dah kira hujung2...ngeh3X. Walopun hjg, masih jun...26 Jun...huhuhu

    ReplyDelete
  6. ye ker suhaila?
    ;)

    best ni...leh makan cake sama laa kite ti...ujung2 pun tetap jun...

    ReplyDelete
  7. cantik ker Iqa?hehehehe
    ada2 jer laa kamu dear...

    semoga bahagia juga sentiasa bersama kamu dan dia dear........;p

    ReplyDelete
  8. aryani pun bulan jun ke?
    sama gk ek kite......;)

    anyway welcome my june team dear...
    walau ujung kita tetap di bulan yang sama kan?

    ;p

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا