Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Friday, June 5, 2009

FuLLeSt FriDAy!!!.;p

salam semuaaaaaaa.........;)
hehehhe arini im heapy jer...ari2 pun heapy laa kan..idup mesti senyum...x senyum rezeki x masuk tau!!...hahahah...so senyum ok...
alhamdulillah da weekend da ni..rasa macam kejap jer june berlalu kan?da nak seminggu kt di bulan ni...hehehe...cepatnyer waktu berlalu x sabar nak tunggu..ihihihi...
sangat kenyang arini pagi ni..nape yer?uwhhhhh...arini ada bacaan yassin pagi tadi...best tau bile pagi di mulakan dengan bacaan yassin ni...redup jer hati ni...x gundah gulana...;)...pas yassin ada makn2...hehehhebab ni saya sangat suka...makan no 1..tp badan sekeping cam ni gak je..;
heheheh...nak tau menu pe arini?jangan jelesssssss ek..NASI MINYAK tue...hahahha,,saper plak kaweN pagi2 ni da nasi minyakkan?hehehe..amek berkat...mereka2 ni da sebuk menyakat tanya biler nak bertunang ni...hahahha..sabar ye semua...rezeki di mana2 yer...;)

berlaukkan AYAM MASAK MERAH DAN DAGING BLACK PEPPER...siap dengan SIRAP BANDUNG lagi maaa....perghhhh syukur bila mengingati mereka2 yang susah hidupnya di luar sana...mekaseh pada yang bersedekah untuk semua ini....;)..semoga dimurahkan rezeki hendaknya..amiN

for dessert plak.;).chewahhhh ada desert2 la pulak...hehehe...ader la...SECRET RECIPE CHOCOLATE INDULGENCE tueeeeeeeee...;)..hehehhe..giler ar aku pagi2 makan manis2 gini...;)..tp yang penting tu feveret kek aku ek...;p..feveret tau yang..i want dis for birthday tau b!!lurv u.;p...sempena hari lahir kak lin n hj. ariffin...;)

mekaseh ye semua untuk rezeki pagi ni...owh ya, thanks to my sayang tu gak...malam td g Jalan Gasing mam n before taht b amek lik keje, ke Jalan TAR kejap jalan2 cari pasal!!eh cari barang la..hehehhe...lik umah layan TRANSFORMER N DISTURBIA kat astro ..;)..semalm ari yang best buat kami!!!..thanks yang...i love u


11 comments:

  1. ingat ur bufday tadi...
    huhu..

    ReplyDelete
  2. besday kiter 15 ari lagi yer..;)
    hhuhuhu...

    ReplyDelete
  3. 15+ 5 = 20hb...hehehe

    kite nye plak 5 + 21 = ...?
    hehehehehe..

    best2..

    ReplyDelete
  4. along, kat jln tar kan...ada tak tudung bawal sulam tgn yg ada manik2 skali kat sulam tu?...

    ReplyDelete
  5. LALINK.......
    besday kite on 21 june la dear...;)
    counting start from tomorrow...heehhe

    ReplyDelete
  6. yang macam mana tu ek kak yana?
    xper kang tengahri along g serbu JALAN TAR for u ok.;)

    ReplyDelete
  7. yup...pink is so sweet kak.
    sama macam sirap bandung ninie minum tadi.
    heheheh..;p

    ReplyDelete
  8. amboi lawanya awek pink tuh..kan main eh..

    ReplyDelete
  9. hehhehe
    sekali sekala berkebaya merah jambu....;)

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا