Buat SuAmI..

When we first met, I fell in love with you. I knew right then you were the only one for me. As time goes by, our love grows stronger still. You're the most amazing man I ever knew. The place I want to be is close to you. There’s ecstasy and peace in your embrace. I know that I can cope with what life brings as long as I wake up to see your face.Thank you my treasured and cherished love. Your loving and caring have made our marriage a blissful adventure of two! Thanks Love.

together forever til jannah

Daisypath Anniversary tickers

♥SoPhea AdriANNa♥

Lilypie Third Birthday tickers

♥sOpHEA aLEESya♥

Lilypie Second Birthday tickers
bila tiada yang baik untuk diucapkan.
maka diamlah.
itu lebih baik dari bicara yang sia-sia.

sama seperti berbicara,
bila tiada yang bermanfaat dan berfaedah untuk ditulis dan dikongsikan,
maka diamkanlah jemarimu.
sepi dari catatan.
itu lebih baik daripada menulis perkara yang sia-sia.

Wednesday, June 17, 2009

fATHerS daY ConTeSt...:)

salam
mula2 nak ucap mekaseh bangat pada MAMMANJA atas kesudian mama menjemput saya untuk menyertai contest ni...;)...mekaseh maaa.....so pada yang nak masuk contest ni silalah ke laman
MAMAMANJA ye kawan2.;p

contest ni berakhir 26 june tau!!!
cepat2 ye kawan2..

A little girl needs Daddy
For many, many things:
Like holding her high off the ground
Where the sunlight sings!
Like being the deep music
That tells her all is right
When she awakens frantic with
The terrors of the night.
Like being the great mountain
That rises in her heart
And shows her how she might get home
When all else falls apart.
Like giving her the love
That is her sea and air,
So diving deep or soaring high
She'll always find him there.
kepada ayah saya...HJ MOHD SAHAT BIN RASHID...
ayah 50tahun tahun nie...sElamaT HarI lahIr YAH.....:)...along sayang ayah...sampai mati!!!!
kata2 aku x melambangkan apa2 dengan kasih sayang aku...paling best bile lepak2 ayah watkan kami burger ramai2...mcm kat kedai wa cakap lu...;)

paling terharu biler ayah nak bg buah pinggang kat mama.;(..aku sanagt hormat dengan kehendak ayah..betapa sayangnyer dia dengan mak aku!!!xkan pernah aku jumpa orang yang macam ayah...yg biler sesudah subuh akan bangun hantar mama ke shah alam untuk dialisis then ambil mama selepas 4 jam selama 3 hari seminggu selama 11 tahun mama dialisis skang ni!!!...allah je yg dpt balas apa ayah aku buat...

ayah aku pemandu...korang sanggup hantar jenazah orang sampai ke PENDANG , KEDAH tengah2 malam???janagn kata pendang..satu malaysia ayah aku pernah anta jenazah mereka2 yang tidak di kenali dia..hanya sebagai manusia, dia penuh ikhsan menghantar jenazah tu...korang sanggup patah balik denagn jenazah yang korang bw TERSALAH JENAZAH kerana KESILAPAN PIHAK HOSPITAL???di mana hanya ayah yang sanggup buka kain kapan untuk melihat wajah jezah itu sedangkan ahli keluarganya ada bersama dalam van jenazah???

ya allah, aku tak sangka sangat tabah ayah aku walaupun aku tahu dia kepenatan dengan kerja2 seharian..menaip ini saja boleh buat air mata aku bergenang...bile lihat dia lena saat balik kerja..aku syukur di kurniakan ayah sepertinya..walau aku di berikan sejuta intan dan permata..xkan sama dengan AYAH yang aku punya....
walaupun dia tak belajar tinggi..tapi aku hormat dia...orang2 sekeliling hormati dia kerna punya anak2 yang berjaya..syukur alhamdulillah..kejayaan kami kebanggaan dia!!!aku tahu di matanya DIA PENUH SYUKUR DAN BANGGA MILIKI KAMI!!!walau serba sederhana dan kekurangan dia menjadi nadi dan tunggak idup kami...tanpa AYAH siapalah aku hari ini...jika tidak kerana jerih payahnya membesarkan kami..aku xkan jadi seperti hari ini...

ALONG SAYANG AYAH!!!!!

6 comments:

  1. entry ko ni buat aku jadi sedey la...aku ni anak yatim lagi piatu...so nasihat aku..sayangi la ibubapa selagi ada hayatnya tanpa sebarang alasan.

    ReplyDelete
  2. sue:

    sorry laa beb...
    mak aku pun yatim piatu..yg penting pandai jaga diri...jgn jd yg x elok kan?mak bapa aku pun mak bapa ko juga...aku x kesah beb!!!

    ReplyDelete
  3. kamu buat aku menitik air mata di pagi hari nih..


    KITER SAYANG ABAH!!

    ReplyDelete
  4. pinkiss:

    Ye ke dear....
    saya sayang ayah saya..;)


    arfah:
    maaf laa dear..
    bab ayah memang saya mudah lemah..
    DIA TERLALU BERHARGA.....

    ReplyDelete
  5. banner contest xde. dah x menepati syarat nih.

    ReplyDelete

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَ‌جِنَا وَذُرِّيَّـٰتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَٱجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا